-弥然-

炒鸡棒!视线莫名模糊了。。。

草莓冰糖水:

【变形金刚丨擎天柱X大黄蜂】Us against the world
UP主:青厌君(作者已授权)

强烈推荐这个OPB的视频,超级好吃!超级好吃!超级好吃!每个衔接都恰到好处!!每句歌词都戳死我了!!大哥的男友力简直了!!啊啊啊啊啊啊啊啊啊!!兴奋得我狼血沸腾嗷嗷直叫(。
视频非常棒,不过建议大家关闭弹幕食用。

------------------------------------------------------

Sometimes I feel like
有时我会感觉
The world is against me
整个世界都与我为敌
The sound of your voice, baby
而你温柔而坚定的声音
That's what saves me
给我此刻最温暖的力量
When we're together I feel so invincible
当我们比肩而立 我感到所向披靡

Cause it's us against the world
因为是我们一起 面对整个世界
You and me against them all
是你与我 浮沉一起
If you listen to these words
如果你听他们的那些讥讽鄙夷
Know that we are standing tall
就会知道 我们虽遗世却独立
I don't ever see the day that
我知道 绝不会有那么一天
I won't catch you when you fall
我无法紧紧抓住你的手 救你出深渊
Cause it's us against the world
因为是我们一起 面对整个世界

评论

热度(147)